Kolejne posiedzenie RN odbędzie się w dniu 12 września.
Załączam proponowany porządek obrad.
Przypominam też ,ze jutro 6 września odbędzie się pierwsze posiedzenie nowej Komisji Statutowej o godz 16:00 .
Jeśli ktoś z członków SM spoza Komisji ma jakieś propozycje do nowego Statutu lub pracy Komisji to zapraszam.
10 komentarzy:
Polecam uwadze pkt. 6 porządku obrad.
Niepokojące jest ,że sprawy nadal prowadza prawnicy Stępnia. Niezależnie od swojego miejsca jakoby w cieniu Karpacza oddani byli mu sercem i umysłem.(sic!) Wiele zawdzięczają "ancien regime" i są zobowiązani po starej przyjaźni.Lojalność ich jest wątpliwa bo tęsknią do starych dobrych czasów ( tfu..!)i sukcesu Stępnia zabiegającego w Sądzie o powrót.Czy odmówią prośbie zrobienia czegoś po cichu,tak po starej znajomości z szefem który w niejednym pomógł i z którym nie jedno zrobili .. jak trzeba oczywiście.Nie ma wśród mecenasów ludzi przypadkowych tam przypadkowych,to są ci sami zasłużeni.od 2001r.
Panie Marku poprzedni zarząd w żaden sposób nie informował mieszkańców o jakikolwiek istotnych sprawach, które dzieją się w spółdzielni. W tej chwili jest nowy zarząd i sporo zmian już się odbyło a cześć jest w toku. Kiedy konkretnie można liczyć na oficjalne informacje odnośnie prowadzonych spraw, zamkniętych itp. Wspomniał Pan, że w dziale organizacyjnym są dostępne informacje ale chyba nie sądzi Pan, że każdą sprawę o jakich mieszkańcy chcieliby wiedzieć będą chodzić do spółdzielni bo do obsługi tych ludzi trzeba było zatrudnić klika nowych osób. Po to mamy Internet żeby upraszał nam życie. Skoro jak Pan ujął są skargi na działanie firm sprzątających to może dowiemy się jakiś konkretnych informacji. W związku z tym, że 3 firmy są na wypowiedzeniu jakie dalsze kroki przewiduje spółdzielnia? Wielokrotnie wspominał Pan na swoich blogach i jawności i przejrzystości więc kiedy ona będzie dostępna do publicznej wiadomości? Nie ukrywam, że cały czas na to liczę a na razie tylko słyszę plotki i nieoficjalny forum.
Panie Marku i jeszcze odnośnie strony internetowej spółdzielni. Czy przewidziana jest osoba, która będzie na bieżąco dbać o jej aktualność? Gorąca temat ostatnich dni to znaczy zmiany firmy ochroniarskiej w Galerii Ursynów. W związku z tym, że spółdzielnia szuka oszczędności w jej interesie jest przedstawianie aktualnych informacji na temat konkursów ofert itp by więcej firm mogło zainteresować się złożeniem oferty.
chcemy żeby w przyszłym tygodniu uruchomiona została nowa strona SM z bieżącymi informacjami.
Zarówno publicznymi jak i takimi które dostępne są tylko dla członków SM po zalogowaniu.
Rozumiem Państwa niecierpliwość ale naprawdę mamy co robić, zarówno Rada jak i nowy zarząd.
Będziemy starali się przekazać jak najwięcej informacji, zarówno przez internet jak i drogą papierową dla mniej internetowych mieszkańców.
Na początku przyszłego tygodnia będzie informacja indywidualna od zarządu dla mieszkańców, o tym co robi i co zamierza zrobić nowy zarząd.
ok.zatem z niecierpliwością czekamy.
Jeśli chodzi o ochronę w GaleriiUrsynów będziemy mieli oszczędność miesięcznie ok 15 tyś złotych wydaje mi się że to dużo,
opieram się na konkretnych fakturach wystawionych od stycznia do czerwca 2012 tylko na nieruchomość 7 czyli Galerię.
Anonim z 13.43 06 ma niewątpliwą racje.Ci ludzie są od Wielkiego Świństwa w 2001r-wszyscy jako zasłużeni SWOI dotrwali przez 11 lat.Twierdzi Pan,że muszą skończyć jakieś sprawy-to nieprawda bo może je przejąc wielu,wielu prawników i poprowadzić lepiej.To wymaga jedynie zapoznania się z aktami.Nawet nie uległy zmianie horendalne warunki finansowe ich umów.
Na pewno chętnie zaakceptowali umowy Zarządu płatne od 1 lipca,ale czy to jest odpowiednia obsługa prawna dla Sp-ni.
Należy rozstać się z tym towarzystwem ( podobno to trzy osoby a nie dwie jak Pan podał) i zatrudnić stałego mecenasa na umowę etatową, co wyniesie taniej , a zapewni stałą,codzienna obsługę.
Szanowny Zarządzie i RN,
kiedy zostaną zwolnieni ludzie ze S-pni którzy przez wiele lat gardzili zwykłymi ludzmi, którzy czynnie przyczynili się do tej sytuacji???
Usłużne sekretarki, administratorzy; zarządcy.....przecież tam całe multum szkodników i farbowanych lisów?
Kreatywne księgowe; usłużne działy inwestycji itd.... Przecież sam Stępień nie spożytkował 20 mln zł z funduszu remontowego - ktoś mu w tym wydatnie pomagał.
Sekretariat - działał na potrzeby byłego Zarządu bardzo sprawnie - prowadził dzienniki korespondencji w których działy się cuda na potrzeby byłego Zarządu i RN.
OCZEKUJE NATYCHMIASTOWYCH DZIAŁAŃ W TYM OBSZARZE - od tego powinniście zacząć całą pracę.
Sądzę, że autor z 19.56 ma zapędy b. rewolucyjne. Mimo, że niektórzy zarzucają mi radykalizm,uważam, że nalezy rozliczać decydentów, oraz kierowników działów. Co winna jest księgowa, czy inny szeregowy pracownik? Za jego pracę odpowiada bezpośredni przełożony i jeżeli nie może sobie poradzić z realizacją zadań lub swoją mentalnością, wówczas nie ma zmiłuj się. Ponad to dodam,że zwolnienie pracownika bez mocnych argumentow w aktach osobowych nie jest wcale taką prosta sprawą
Pamiętajcie Państwo o kodeksie pracy. Zwolnienie natychmiastowe wymaga podstaw, bo inaczej spółdzielnia nie wyjdzie z sądu pracy
Prześlij komentarz